Friday, December 25, 2009

2010- Hopefully will be a promising year for me....

2009 telah melabuhkan tirainya...dan 2010 menjelma....Setahun telah berlalu, tetapi tiada perubahan yg berlaku dlm hidupku....Hanya berjaya merangkul segulung lagi Ijazah...selain drpd itu, kehidupanku masih lg spt biasa....Harapanku, 2010 bakal menjanjikan sesuatu yang terbaik untuk diriku dan juga keluarga. Doa & harapan agar hidup diberkatiNya dalam menjalani ibadah ku sebagai manusia dan hambaNya yg hina.

2009 memberi byk pengajaran kepadaku dan menjadikan aku lebih matang dlm menjalani kehidupan seharian sebagai hambaNya. Tiada yg diharapkan bg tahun 2010 hanya lah kehidupan yg lebih baik dari kehidupan yg sbelum ini. Mendapat berkahNya & diberkati hidupku sehingga ke akhir hayatku. Menanti cinta sejati yg sering kutunggu dr setahun ke setahun. Tetapi kusedar ianya sukar utk diperolehi kecuali cinta sejati kepadaNya....Ya Allah ampunkan aku atas segala kesalahanku terhadapMu. Betapa aku lalai dlm menjalankan tugas & t/jawabku sebagai hambaMu. Ampunkan aku Ya Tuhanku dan berikanlah pengajaran dan petunjuk kepadaku Ya Tuhanku Ya RAbbi Alamin...Hanya kepadaMu aku bermohon dan meminta. Sesungguhnya Engkau mengetahui segala-galanya mengenai diriku, mana yg baik & mana yg buruk utk diriku. Hanya padaMu aku berserah...Amin....

1 comment:

Zack said...

Woiii darling kau kena tampal banner FreeViral kat blog, nanti takder traffic pulak!!!