Friday, February 19, 2010

Rindu...

Emmmm....satu perkataan yg nampak pendek & simple tapi mempunyai makna yg mendalam...Rindu..., satu perasaan yg sukar utk ditafsirkan. Sakitnya bila merindu, tapi seronok bila dirindu...*sigh*...

Kenapa perlu ada perasaan rindu? Adakah ianya wujud bila munculnya perasaan sayang dlm diri? Sakit...;sakit bila merindu....Ya Allah, tolong lah hapuskan perasaan ini dlm diriku....Ya Tuhan aku sakit bila perasaan ini muncul dlm hidupku....Aku tak sanggup lagi utk merasa kecewa....Lebih baik perasaan rindu ini tidak hadir dlm diriku supaya kecewa tidak wujud dlm kamus hidupku....

Pada saat & ketika ini perasaan RINDU terlalu menebal dlm diri. Aku cuba hapuskan ia tapi aku tak mampu melawan fitrah diriku...Ya Allah, sakitnya aku merindui seseorang...kenapa ini harus terjadi kepada diriku? Ya Tuhan, aku tak mampu melawan perasaan ini dlm diriku...& aku tak mampu melawan & menidak apa yg telah dtakdirkanMu utk ku. Aku mohon kekuatan dariMu Ya Tuhanku....Sesungguhnya Ya Allah aku rindukan dia...Aku mohon Kau sampaikanlah perasaan rinduku padanya...

No comments: